Saturday, September 25, 2010

R.A.Y.A. vs F.A.M.I.L.Y


huhu,,lame x menulis..
hari ni aku nak menulis pasal raye lah...

hehehe,, raye taun ni, family aku bertambah lagi sorang,, dengan kehadiran kakak ipar aku, nur hafizah(kak eija).. abang mie pun raye kat cni taun ni.. menjadikan family aku seramai 12 orang taun ni termasuk mak ngn ayah aku..waaaa.. happynye saat sume bleh kumpul.. dah lame x kumpul ramai2 macam ni...

time2 ni lah terjalin earat hubungan kami sekeluarga.. macam2 kerenah dan cerita baru akan keluar.. biaselah, lame x jumpe kan... mase pagi raye tu,,masing buat andaian,, adakah raye taun ni, kite akan berasak-asak dalam unser untuk pegi beraye macam taun lepas.. hehehehe,, walaupun berasak-asak,, tapi best sangat.. keh2.. tapi x mungkin punye,, sbb taun lepas pun dah macam ikan sardin, xkan nak tambah lagi sorang,, lagipun kakak ipar saya dah berbadan dua.. huhuhu, kalu kene sumbat jgk dalam unser tu, x tw la ape jdnye...

tu citer pasal nak pergi jalan raye,, x masuk cite2 nakal yang terkeluar tgh duk sembang ramai2.. huuhuh,, macam2, citer kakak aku(kak yah) yang takut bunyi blander, citer aku yang lari dari tadika sebab tok aku x tunggu nye.. citer main sungai waktu kecil-kecil lah,, n banyak lagii..... waaaa...... bestnye saat tu....

tapi sume tu dah lame pergi kan, jadi pengalaman yang amat berharga dalam diri ni.. best tw ad aik beradik ramai ni.. sekarang, masing-masing dah mula sibuk dengan kehidupan masing2,,sorang keje kt cyberjaya, bidang it( moga diberi kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat, dan semoga dapat jodoh cepat), dua orang yang laki masing2 sibuk dengan bisnes masing2,, sorang peniaga emas, sorang peniaga keropok...( moga rezeki mereka akan bertambah dan diberkati Allah).. kakak2 iparkau pula, sorang cikgu, sorang pegawai bank.. kakak aku yang gombak,( moga jdi pelajar top kat uia), aku, baru menjadi pejar uia,, hehehe.. moga2 dapat jadi pelajr terbaik jge,, n adik2 aku yang tige orang kat kg, sorang form 4,( jadi anak baik taw, jangan main2 lgi, belajar dulu) mc lah ngn cik hud,, hehehe permata hati, adik aku yang darjah 4 , and darjah 2,, kerenahnye buat aku x lene,, aceh.. dan permata hati, pengarang jantung, insan paling berharga dalam hidup aku,, my mom and my dad.... waaaaa..... rindu ,, bile lagi boleh kumpul macam raye ari tu.....

ape2 pun,, sumenya aku rindu and aku sayang bangat kat mereka...ya Allah,, jadikanlah kami keluarga yang sentiasa bersatu hatinye... amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...